The last song

Sitter ligger står kalla det va ni vill i min fotölj i mitt rum och tittar på film, The last song. Så fin film jag har sett den flera gånger förut och den tar mitt hjärta med stor alltid.

Jag har lagt barnen för ett par timmar sen och bara haft min egna tid! Har dock inte funnit någon som kan göra min blogg design än!

Imorgon ska jag göra frukost till tjejerna sen ska jag ta en lång varm dusch och sen åka emot Siena, verkar även som om jag får sällskap utav Evelyn till Siena :) det är en av tjejerna ni sett på denna blogg förut då jag pluggade med henne förra året.

Sen vill jag bara säga attjag saknar er hemma dock kan jag inte säga att jag saknar er så jag gråter mig till sömns, jag har kännt mig välkommen här och tycker det är rätt mysigt med barna! Och snart börjar ni komma en och en! Och grattis Liza jag hejar på dig & vill höra allt!

Nej nu har jag skrivit mer blogginlägg på än dag än vad jag har skrivit på typ ett år så nu blir det godnatt!

Bjuder på lite bilder också eftersom det varit tomt. Första bilen är på tjejerna,andra bilden är på ett AS långt rullband som det tydligen hette i frankfurt och resterande är på rummet.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: [foto] by natty .

Jag sa försöka finis :) Haha söta ungar! :D <3

2012-01-06 @ 14:42:46
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0