05.01.2012

Hej vänner!
Jag är nu återvänd till Italien. Kom hit igår, och fick ett varmt bemötande av två blyga tjejer och en super mamma! Dom hade köpt en pizza till mig när jag kom, men var alldels för trött och kall för att orka äta. Vi åkte hem till dom i Borgo San Lorenzo och jag fick installera mig, satt och ritade ett tag med tjejerna och sen åt vi middag och sen gick jag och sov.
Det känns bra att vara i Italien, men jag har en klump i magen om att jag längtar hem. Jag hoppas att det blir bättre med tiden som jag även tror. Mitt "jobb" har inte riktigt börjat än, så det är mycket fritid. Imorgon ska jag faktiskt till Siena och träffa alla mina gamla vänner och det ska bli extremt roligt.
På måndag börjar barnen skolan igen, då blir det mer ordning på dagarna och jag har min fria tid mitt på dagen bara.
Idag har vi inte hunnit gjort så mycket än. Jag gick upp för någon timme sen och vi åt frukost och sen gick vi igenom allt jag kommer göra dessa fem månaderna. Det är absolut inte så jobbigt som jag trodde. Eftersom mamman bara jobbar natt så är hon alltid hemma ifall det skulle hända något på dagarna och jag har någon att vända mig emot.
Nu ska jag bara försöka ändra på denna designen på bloggen, sen så är jag tillbaka på riktigt. Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Andersson

Låter ju verkligen jätte bra dessi, vad kul att du kom iväg igen, hoppas du skriver många inlägg och bilder. Så har du mig som läsare.



mvh Amanda aka: fnatteeee

2012-01-05 @ 10:38:31
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

Najs blogg!! :)



Allt bra med dig?



kram!

2012-01-05 @ 10:43:48
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Viktor

jag är bäst

2012-01-05 @ 20:23:43
URL: http://jagerbast.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0