Lista

Jag har så mycket fritid, så jag ska göra en sån här lista som alla har gjort. Och jag tänker börja redan idag. :D

Inlägg 1 – Presentera mig själv. 
Inlägg 2 - Vad är kärlek.
Inlägg 3 – Dethär åt jag idag.
Inlägg 4 – Ett ögonblick.
Inlägg 5 – Min bästa vän.
Inlägg 6 – Ett pinsamt minne.
Inlägg 7 – Min första kärlek.
Inlägg 8 – Det här saknar jag.
Inlägg 9 – Mina syskon.
Inlägg 10 – Dethär får mig att bli glad.
Inlägg 11 – Vad hade jag på mig idag?
Inlägg 12 – Det här är jag beroende utav.
Inlägg 13 – Mitt favoritminne.
Inlägg 14 – Min favoritfödelsedag.
Inlägg 15 - Min absoluta favoritlåt.
Inlägg 16 – I min handväska.
Inlägg 17 – Det här får mig att gråta.
Inlägg 18 – Min dag.
Inlägg 19 - Det här hatar jag.
Inlägg 20 - Mina rädslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0