via vallerozzi 34

Sista kvällen i denna lägenhet, imorgon flyttar jag till, ja som det står på rubriken!
Är måttligt jävla sjuk just nu, min hals håller på att döda mig och jag måste ha med mig nässprayen vart jag än går, och det är lika med att jag inte känner någon smak. Jätte roligt!    NOT
Ikväll blir det iallafall middag med Giacomo igen, ikväll vill jag äta pizza, har inte smakat på någon riktigt bra italiensk pizza än!

Imorgon är första veckan avklarad i skolan också, det betyder att det bara är 23 veckor kvar nu! Så det kommer gå rätt fort, gjorde läxan tillsammans med Sharon idag vid en trappa i skuggan - det är verkligen förvarmt för att sitta i solen mellan 1400 och 1600.

Idag bokade och betalade mamma och mormor flygbiljetten - dom kommer hit om precis två veckor idag, den 7 oktober är dom här. Så då ska jag åka till Florens med bussen och möta dom på flygplatsen, jag kommer då vara världens gladaste människa!

Idag när jag skulle köpa cigg så haha, såg jag att dom har ju kvar dom små paketen som vi i sverige inte har sett på flera år, gissa om jag blev kär. La även brev på posten idag - så alla som jag skickat till håll koll i era brevlådor nästa vecka!

Ledsen att säga det nu, men jag saknar er inte lika mycket som jag gjorde förut, jag börjar trivas - dom enda jag saknar hela tiden är min mamma och mormor och morfar, eftersom dom är familj! Men jag saknar er fortfarande men inte lika mycket. Slänger upp lite bilder på hur det ser ut här runt huset och utsikten, nu blir det middag! LOVE


(KLICKA FÖR STÖRRE BILD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0