Middag

Kom precis hem efter att ha varit och ätit middag med Giacomo. Facebook strular som det alltid gör! Imorgon är det fredag som är urgale med helg! Flyttar ju som sagt imorgon, så det ska bli skönt, har hela helgen på mig att ställa mig in i den nya lägenheten och med dom nya människorna. i can't wait. Det kommer bli underbart!

Min rumskompis sitter och tittar på någon såpa på tv, en italiensk. Den är typ likadan som Andra Avenyn i sättet. Roligt att dom har liknande program haha!

Börjar klockan nio imorgon som jag gör alla dagar, utom på måndag, då börjar jag 12.45 och slutar kvart i fyra, blä! Men det är skönt att bara gå på morgona, för då har man hela dagen i stan. Jag har också börjat nerräkningen till mamma och mormro kommer, det kommer bli så otroligt skönt att få träffa dom (även om jag inte har varit borta speciellt länge när dom kommer bara tre veckor, men det är familj). Längtar som ett barn längtar på julaafton!

Nu får jag hoppas på att FACEBOOK funkar igen, haha, för annars skriver jag bara väldigt långa inlägg. Hoppas ni där hemma har det bra och har bra väder *HOST*!
ÄLSKAR ER! PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0