ti amo

Kommer du ihåg i sommras? När vi blev som vi var förut, när du blev min syster, och jag blev din lillasyster. Vi älskade varandra i vått och tort. När vi var hundvakt och när vi mobbade dig för att du ätit marängswiss, jag saknar det, det känns som om det var så längesen vi var så tajta.
När vi åkte ut sent på kvällen, hem till Alex på söder, för att sen, helt random ta en taxi ut till brandbergen. Vi satt och dödade myggor och bara nöjt, innan du, jag , Alex och hans vän som jag helt glömt namnet på åkte och badade, när vi åkte helt blöta i taxin hem till alex, för att du ska stå och göra dig fin i 20 minuter på toaletten innan vi glider ner till Big Ben på söder.
Jag saknar dig, jag saknar våra spontana turer, det var så sjukt roligt, och när vi var hundvakt, vi verklgien tjockade oss, köpte varsin kladdkaka och sprutgrädd och låg i soffan. Jag tror vi båda tillsammans gick upp typ 100 kilo den dagen.
Det känns som om våra dagar är räknade, även om jag inte vill ha det så, du är min syster älskling, jag älskar dig, och jag saknar både dig & din skatt.

/Lillasyster bullmamma

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gumman du är underbar :D <3

2010-11-16 @ 20:57:28
URL: http://medinaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0