swedbank i min rumpa

Jag är så frustrerad, här sitter jag, borta i landen ingenstans och mitt bankomatkort inte vill funka. Hur hade människan som kom på att bankomatkort kan gå sönder tänkt sig? Om det varit jag hade jag gjort något så bra bankomatkort som aldrig går sönder, eller ens repas. Jag är så trött på att ringa till Swedbank och fråga vad i helvete dom håller på med. Nu har jag suttit i telefon i en timme med dom, och det funkar inte, dom kan inte se vad felet är, eller ens säga åt mig vad jag ska göra, utom saker som jag redan gjort en miljon tusen gånger.
Fattar dom inte att dom måste ha kort som pallas utomland? Som man kan använda utomlands, om man vi säger som jag PLUGGAR.. Nej men vadå dom verkar tycka att man ska leva på vatten och bröd och låta sina föräldrar och morföräldrar betala allt för en.
Jag är så trött på detta att jag bara vill sätta mig ner och gråta, skrika och slå på allt jag ser, om jag hade haft något hårt i närheten så hade jag kastat det rakt in i väggen, men det är onödigt, för om en telefon går sönder så har jag ingen kontakt med världen utom över datorn, och ibland kan det vara skönt att höra någons röst.

Men jag varnar er alla andra - skaffa er inte swedbank, dom är värdelösa och alla på swedbank är helt seriöst inkompetenta i huvudet och vet inte vad dom håller på med. Det enda dom kan säga är "gå in på internetbanken" även fast, deras internetbank inte funkar. "ja men du måste klicka på kontakta oss och skriva därifrån annars är det opersonligt" - men seriöst, tror ni att jag är helt dum i huvudet eller? Klart jag loggar IN på banken innan jag skriver till er, jag sätter mig väl inte och skriver värsta brevet utan att kunna identifiera mig? Jävla cepen dom är. Och jag är så trött på dom, jag skulle vilja skriva en miljon fula ord till dom, och inget mer. TACK OCH HEJ FULA ÄCKLIGA FITT SWEDBANK, MÅ NI RUTTNA I HELVETE ALLA SOM JOBBAR DÄR (utom den snälla tjejen på telefontjänsen och killen på servicetjänsten som har hjälpt mig ni är värda guld)

Tack mamma & mormor för att ni är bäst jag älskar er.. Och tack alla andra som skulle komma och hälsa på mig i fängelset ifall jag hade mordhotat dom som min plan var - ni ger mig ett skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0