18/11

Idag är det 32 dagar kvar tills jag åker hem över julen, och det ska bli så skönt, och dessutom är det 22 dagar tills min rumskomis åker hem, och då behöver jag inte hänga upp mig på att hon bara sitter och tycker synd om dig (det blir ansträngande att bo tillsammans med folk som man absolut inte skulle umgås med hemma) om det är 32 dagar tills jag åker så är det 27 dagar kvar tills Julia kommer och hälsa på mig. Det ska bli så mysigt och vi ska ta en tur till Firenze och handla julklappar! (och shoppa åt oss själva ifall mina pengar har kommit).
Min mage har slutat fungera igen, så nu sitter jag med samma problem som jag satt med förut,det är inte roligt för då blir hela mitt liv helt konstigt.

Saknar er hemma iallfall, så vi ses snart, idag blir det middag med Giacomo och sen hem och sova, mitt huvud känns som om det har bombaderats av blytunga stenar i hela huvudet, och febern ligger på typ 38 grader. Men ändå fast hon ser att jag mår dåligt så drar A hem sina vänner som sitter och skriker och håller på, så hemskt respektlöst, och hon är ju också sjuk, varför tar hon hem folk?
Nä nu ska jag glida och sen titta på en film innan jag pyser på middag.

POUSPOUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0