Inlägg 1

Inlägg 1 – Presentera mig själv. 

Mitt namn är då Elin Desirée Montagna Cimarelli Grimborg. Jag bor för tillfället i Siena som ligger i norra Italien där jag studerar italienska. Annars bor jag i södra stockholm tillsammans med min mamma och våra två hundar. Jag gick tidigare i Björkhagens grundskola. Efter grundskolan började jag på MediaGymnasiet i Nacka Strand, det fick mig verkligen att växa som person.
Annars tycker jag om att umgås med mina vänner och hitta på roliga saker. Just nu så söker jag även jobb inför sommaren 2011. Den 26de Mars flyttar jag hem för alltid.
Jag vet inte vad jag mer ska skriva, men här fick ni en liten presentation av mig själv.


Jag och Ewelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0