itailen

HALLÅÅÅÅ!
JAG LEVER OM NI UNDRAR! fixade internet idag, så från och med nu kommer jag alltid kunna uppdatera! tror inte ni anar hur skönt det är att äntligen få sitta vid en dator och prata med alla. Helt befriande!!!
Skolan funkar iallafall hursomhelst suuuperbra, jag trivs verkligen - roliga människor och en bra lärare. Där jag bor är det helt okej, inte många ord kommer ur munnen, men det funkar iallafall. Funderar på om jag ska byta boende på fredag eller inte. Får bestämma mig tills imorgon. Men på söndag kommer det en ny tjej till lägenheten, så jag vet inte om hon kanske är lite roligare än den jag har nu!
Borde egentligen göra min läxa men det är så jäkla tråkigt, speciellt nu när jag fått internet, jag har många bloggar och mycket att ta ikapp!

Saknar er hemma jätte mycket - känns helt tomt. Men om tre månader ses vi en stund innan jag försvinner igen!
Om det är något, så är det bara att höra av sig, det blir billigare i längden om ni ringer mig än om jag ska ringa er! Dock går jag i skolan från 9-1220.

STOOOOR KÄRLEK TILL ALLA HEMMA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0