Festival i siena...

Haalllå!
Nu har jag gjort mig lite hemmastadd och pratat lite med tjejerna! Iallafall en av dom - Alexandra från Australien. Jätte trevlig tjej, hon lagade mat åt mig och vi satt och pratade lite.
Packade upp mina saker och tittade på svenska idol lite. BTW, dom håller faktiskt på med italienska idol just nu också, jag har dock bara tittat lite fort på det, så vet inte om det är något värdfullt!
Det är massor av liv på gatan, tror att det är Siena Festivali imorgon, skulle vara lite roligt att få se. Dom håller iallafall på att sätta upp flaggor längst hela gatan! Slänger upp en bild så ni får se, men vi hörs imorgon!
Bouena notte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0