bouenasera

Bouenasera!
Ligger i mitt nya rum nu, jätte trevliga människor som bor här och alla ville veta massa saker. Super skönt tycker jag!
Idag i skolan hade vi en ny lärare bara för dagen, men hela kursen tyckte att hon var bättre än våran andra! Efter skolan så gick vi och åt lunch tillsammans med alla utom Alice, det var väldigt trevligt, Sheri ska åka tillbaka till USA denna vecka så kommer så hon avslutade sin kurs.
Annars så har jag bara flyttat mina grejer från ena lägenheten till andra, så nu är jag hemma, det känns superbra! Och jätte fint läge!
Fick prata lite med min amanda idag, det var mysigt, det var längesen! Ikväll blir det sallad till middag och imorgon funderar jag och Sharon på att åka till Rom eller Florens, vi får se imorgon vart vi tar oss, det kan bli mysigt, så kommer det lite bilder.
io ho scrive piú tarde, cari bacio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0