my love


Jag är ledsen alla jag kommer sakna, men det finns en tjej i mitt liv som jag kommer sakna mer än vad jag kommer sakna någon annan borträknat familjemedlemmar. Det är tjejen på bilden. vi har verkligen funnit varandra på senaste tiden. Och jag vet inte hur jag ska kunna klara mig utan henne. Hon är den som får mig att le när det är som jobbigaste, hon är den som ger mitt liv en extra glöd. Hon är camilla hagbert. Jag vet att jag kan säga dumma saker och göra dumma saker emot henne. Men någonstans så hoppas jag att hon innerst inne vet att jag älskar henne. som en bästa vän. Det är fult att säga bästa vän, men hon är verkligen en av mina absolut närmaste vänner. Och utan henne kommer mitt liv kännas tomt. Jag kommer sakna henne väldigt mycket och jag älskar henne väldigt mycket. Hoppas bara att hon finns kvar när jag kommer hem, så jag har en trygghet. hon är en trygghet för mig.
Jag älskar dig Camilla (Hagbert) Hagberg, mer än du kan förstå.


Kommentarer
Postat av: Hagbert

<3

jag skulle kunna skriva en lika fin text tillbaka till dig. Men den kommer se blek ut i jämförelse med din. Så jag säger bara "tillbaka-kaka"

2010-08-29 @ 00:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0