sool

Ligger faktiskt fortfarande i sängen, har varit ute en liten stund och rökt lite! Men annars så nä, ingen att umgås med Sharon skulle ringa mig, men har inte ringt och jag kan inte skicka sms? Fattar inte hur man gör (hon kommer från holland så jag behöver holländska grejerna för att skicka sms). Men hon kanske ringer senare, annars får jag ringa henne!
Annars har jag inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt och städat, lyssnat på musik och pratat med vännerna. Just nu sitter jag och väntar på att Julia och Medina ska komma till datorn så vi kan prata lite över msn! Ska bli mysigt att se henne, (även Camilla är hos dom så då får jag prata lite med henne också).
Men ikväll blir det nog en middag ute, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0