17

Nu är det endast 17 dagar kvar, och nu kommer tiden springa iväg! Har massor av saker inplanerade nu dom sista dagarna. Imorgon blir det IKEA med Viktor, Natalie och Ewelina. På torsdag är det begravning ( :'( ), fredag blir det kryssning med Natalies mamma och hennes pojkvän. På lördag ska jag försöka träffa några människor och på söndag med! På måndag åker jag hem till Julia och sover, tittar på film och umgås med henne och Medina. På tisdag ska jag köpa dator, onsdag nästa vecka är det tvättstugan, sen på torsdag ska jag bara fixa inför fredag då det kommer massor av folk till mig. Lördagen eller söndagen åker jag till landet och stannar tills på onsdag, sen ska jag bara kramas med min mamma! Sen lördagen efter far jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0